Anasayfa
RSSMOBİL
Beni Böyle Sev Yeni Bölüm Seyret '22. Bölüm'

Beni Böyle Sev Yeni Bölüm Seyret '22. Bölüm'

Beni Böyle Sev

Beni Böyle Sev dizisinin 15 Temmuz'da yayınlanan son bölümünde Çılgına dönen Reha, Nail’e saldırır. Ömer, Ayşem ile birlikte bir oyun oynadıklarını, ayrılmadıklarını ve asla ayrılmayacaklarını babasına anlatır. Duydukları üzerine Reha Ömer’in üstüne atılır. Yaşanan strese daha fazla dayanamayan Nadide fenalaşarak hastaneye kaldırılır… Dizinin yayınlanan yeni bölümünü takılmadan, donmadan, kesintisiz, tek parça izle.

995396_359431190852001_1423335675_n.jpg

Gülhan Gürcü: Hiç bitmesin bir ömür seyredebiliriz ailece seyrettiğimiz hatta seyrederken dizinin içine girdiğimiz süper bir dizi müziği tam uymuş süpeeeer

Humanur Filiz Karaca: lütfen çok uzun olmasın şu sezon arası.daha kaç bölüm olduki hemen ara verildi.tadı damakta kalan bi dizi,çabuk dönün olurmu.....

Beyza Tekin: Niye ayrildilar ki simdi Ama geri birlesirler tabi ki

Arzu Pargan: hic bitmesin ne olur

Serkan Karamustafalar: Ya özür dilerim ama Reha'ya çok sövdüm.... Affetsin...

Emine Demir: Öldürdünüz bizi ağlaya aglaya.

Serkan Karamustafalar: Galiba var ama böyle insanlar... :-((((

Burak Mert Yeşilyurt: Ayrılmasınlar be barışsınlar demi

Bedia Senem Gûneş: Ayşem en son hamileyim demişti Barışırlar

Sümeyye Kılınç: mukemmel otesi bi dizi muthis.dizideki herkes o kadar uyumlu ki bn sizi cookkk seviyorum nezihi reyhani aysemi omeri fahriyeyi sedayi ya herkesin yeri ayri ya:) bnce bu dizi hicc btmesin

Büsra Delkbas: Super bi dizi ama cok heycanli ve üzücü sekilde bitti umarim yeni sezon bolumlerde barissirlar :))

Mehmet Doğan: ekin koray müzik boş orhan babayla coş

Ayse Kaya: cok güzeldi ama ömerle aysem ayrildi ama olsun aysem hamile oldugu icin ömer kesin geri döncek eminim yeni ssezon fazla uzun sürmesin ne olur allah rizasi icin hemen baslasin sabirsizlikla beklyiorum

Nazlı Acar: yha lütfenn yeni sezondaa daa böylee aşk yaşasınlarr ayrılmasınlarr yhaa.....

Kasim Pasa: cok güzeldi eylendik agladik ama yeni sezonda yeni oyuncular girsin isteriz mesela nezihin kardesi cok renk katti ama eski oyuncular degismesin ltfn hayirli geclr

Bhtyr Aygn: onu bunu boşverinde sayın yönetmen suçlu kim resmen bu bölüm boyunca onu düşündüm ama bulamadım :)) AYŞEM İN SUÇU NE??

Nursena Acar: Merakla beklemekteyizz

Monire Adeli: tekrari var ya yokde

Ami Za: siz soyosoz olson dim tikrar elasinar

Ami Za: amir kimde man emin na vali bekhai ashna var dim tazdan gorsadsin

İsmail DemiRyürek: Dizi yi izlerken ben sıkıntıya girdim piskolojim bozuldu Resmen .

Doğan Sanbay: Çok saçma oldu sonu... insan severken ayrılırmı...

Pelin Ertaş Kaptan: Arayi cok uzatmayin lütfennn

Ayse Seval Kulakoglu: İnsallah zamani ileriye almazlar. 5 yil sonra falan diye. Hem bu hali daha guzel oyle tadi kacar. Ogrenci dizisi diye tanittilar oyle kalsin

Onur KaraoqLu: Her sey o kadar quzeldiki keske her bolum bu kadar uzun surse reklamda girmiyor o ayrı bi quzel bi sezon finali bu kadar heycanlı ve guzel olurdu zaten yeni bolumleri merakla bekliyorum...

Küpe takan, kaslarini alan, saçlarini uzatan erkekler Bacimizdir :D: Coook guzeldi ....

Reyhan Nezih: çoookkkk güzel bi' sezon finaliydi emeği geçen herkese teşekkürler "TRT farkı".. özellikle ReyhaNezih..

Nazım Baydur: Emegi gecenlerin ellerine sağlık güzel bir bölümdü baslamasini sabır sizlikla beklicez ayşem&ömer cok ii....

Besiktasli Emre: mukemmel bir dizi cok uzucu bi seson finali oldu

Akif Ardıç: Sinema tadında bir sezon finaliydi,süperr..

Uğur Güzeldal: romantizmden uzak komedisi eksik çok iç karartıcı bi final olmuş...

Ayşenur Aras: çok güzeldi ya..gerçekten de sinema tadındaydı...insan izlemeye doyamıyor,emeği geçen herkese teşekkürler

Elif Uva: Bu diziye bu final yaksmadi böyle hayal etmemstim .s

Derya Bahar: Superdi yaaa bildigin agladim yahe. Yeni sezon basliyana kadar birinci bolumden tekrar seyredecegim!!

Taleh B-zade: cox gozelidi mohtewem sezon finaliydi. Ama cox pis oldum Omerle Aiweme... Eger ReyhaNezih Seda Furkan bariwmasaydilar coox pis olardi... Supeeeeeeerr siz Trt1 bravo.............. Emeyi kecenler sonsuz tewekkurlerr.....

Yasin Eren: On Numara Bu TRT

Nermin Fildağlı Altay: Cok güzel di bitmesin hiçbir zaman bu dizi hep devam etsin. ...

Sona Bayramli: cok sacma sezon finali oldu aysem sinirimi oynatdi her olayda ayrilalim diyo bence omer ayrilsin bi daha yuzune bakmasin oh olsun

Emrah Develioğlu: son sahnede çalan müzik nedir ?

Canan Sağlık Kara: Çok güzeldiiiii....

Selda Selda: final gibi bir sezon finaliydi:) tek kelimeyle muhteşemdi....

Selda Yilmaz: Nezaman başlıcak yeni sezon tarih istiyorumm

Hatice Özdemir: harika bir sezon finaliydi..,

Ibrahim Dalseçkin: iftar dan önce Ayşem/in hastanede çay/kahve içmesi çok kötü pot kırmaydı dizi adına

Niko Eliyev: heqiqeten cox gozel final idi .ellerinize salik .varmidir beylo sevgi?

Lütfiye Şencan: çok kötüydü bence ayşemle ömer ayrıldı ya

Enes Peköz: Nezih yeniden barıştı,seda ile furkanda barıştı,ayşem hamile kaldı.kesin nail baba ile eda bunları yeniden birlştrr..

Özlem Kalender: röportajlar vardı nerde

Musa Akkus: Erken olmadimi bu sezon finali iyiydik biz boyle

İbrahim Yılmaz: Yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum muhteşem bir sezon finaliydi

Sefer Burga: yeni bolum ne zaman basliyor arkadaslar?

Ayşe Okur: çok güzel bir sezon finaliydi, yeni bölümleri ne zaman başlıyor acaba

Ergun Erçetin: Son bölümde konu atlamaları vardı, makasladınız mı yoksa diziyi.

Ece Yilmaz: insallah gorusuruz

Hasan Tuğba Dağli: ağlaya ağlaya izledik sezon finali, ilk defa sedaya içim acıdı, mükemmel bi sezon finaliydi,oyuncular,replikler,dekor..uyum harikaydı,tebrikler,merak içinde bekliyoruz..

Burak Mert Yeşilyurt: bidaki sezona barışsalar ya izlenmez tadı kaçar demi

Esma Snmz: süperdi ya keşke bitmeseydi

Burak Mert Yeşilyurt: evt ya

Burak Mert Yeşilyurt: bidaki sezon barışsalar keşke

Burak Mert Yeşilyurt: filimn tadı kaçar

Burak Mert Yeşilyurt: off

Büsra Cenik: Erken sezon finali yaptı yaaa

Mehmet Ozan Kaya: çok gereksiz bir sezon finali oldu ne güzel izliyorduk

Dilek Kaplan: yeni sezon ne zaman başlayacak

Fidan Kaa: eger omer aysemnen ayrilsa bi daha baxmaram cunki cox agladim

Haydar Hamide NzlÖzkra: emeğinize sağlık harıka bi final olmuş her anı aşk la sevgiyle doluydu ve inanılmaz bi duygu yoğunlu yaşadık hani ağlamamak elde değil o fedakarlıklar karşısında yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyoruz iyi tatiller

Songül Kara: Vallaha Sadce Nezih Reyhanın Duygularıyla Degil Dizi Okadar Kişiyi Ağlatmıştır Çünkü Muhteşem Diiii AMA ömer Ayşe Tekrar Birlerişler

Hülya Zaimoğlu Çeribaş: sizi çok özliyeceğim lütfen çabuk dönün

Gürsoy Dogruyol: yeni sezon ne zaman bilen varmı arkadaşlar

Ayşenur Dursun: mükemmelsiniz

Asiye Yılmaz: başarılarınızın devamını dilerim iyi tatiller çok seviyeli bir dizi teşekkürler:))

Burak Mert Yeşilyurt: ayrılsınlar bidaha bakılmaz

Burak Mert Yeşilyurt: izleyici kitlesi nasıl düşer demi

Burak Mert Yeşilyurt: geri barışsınlar

Eyüp Karaçor: Severek ayrilalim.

Burak Mert Yeşilyurt: barışmaslarsa film yayınlansın ne farkeder

Eyüp Karaçor: Barisirlar cünkü ayşem hamile

Ezgi Durur: Yuuuuuuupppppppppppppppiiiiiii.BSK YAPIM ve BBS Aİlesine torun geliyo

Irem Güllü: çooookkk heyecanlıydıı

Iskender Öner: Bu kadar erken final olurmu ya

Yağmur Gümüş: ağladım valla çok güzel bir sezon finali oldu.

Ezgi Durur: Asıl biz teşekkür ederiz bize böyle bir dizi sunduğunuz için emeği geçen herkesi yürekten tebrik ediyorum ve kutluyorum. İYİ TATİLLER

Ayşegül Ülküner Ceceli: ayyyy dizinin 22. bölümü süperdi ya keşke bitmeseydi resmen ağladım ya ömer le ayşem'i öyle görünce ağladım onlar ağladı ben ağladım yani

Mehmet Coşkun: o safiyane aşkı gördükçe içimizden ılık ılık birşeyler akıyordu sabırsızlıkla bekliyoruz yeni bölümleri ve tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz sağlıcakla kalın

Sümeyye Çelik: Süper bir sondu başlayana kadar çatlıycam sanırım

Kübra Yıldız: Akşam izleyemedim bugün izledim mahvoldum ayrılmasın ayşemle ömer ayrılmasın kıyamam ya kıyamam

Fatma Bilge Özgür: ne zaman başlayacak yeni bölümler ?

Vildan Ince: yni sezon ne zaman başlayacak ?

Ferhat Koyuncu: Ne kadar ara verildi bilen varmıı

Kıymet Yalımdemir Öcel: Yok yuregim kaldirmaz tekrar izlemeyi..

Özlem N. Güzel: Yarın bakcam kesinlikle bugün sevgilim vardı yanımda bakamadım :DD

DiLek Ela-Gözlüm: Neden böyle bitti ya olamazzz...

Halil Erkan Çetin: Yani o ayrılık sahnesini illa yapacaktınız demi. Televizyonu parcalamak istedim. Raiting icin bizi üzmemelisiniz....

Merve Aynur Kelleci: ağlamaktan içim dışıma çıktı yaa öfff

Elif Tefenli: ne kadar duygu yüklüydü sezon finali yaa.ağladım valla...

Seher Aras Gergin: Tamaminin tekrari yok mu yaa???

TC Nilay Karadoğdu: Yok boyle bisey ya ne olacak simdi,ayrilmak zorundamiydilar :-(:-(:-(

Melek Köroğlu: ayşemcikler

Ahmet Türkoğlu: bi dizi anca bu kadar güzel olur yaaa

 

22. Bölüm Full İzle

 

Ekleme Tarihi: 16.07.2013 19:15, Son Güncelleme: 10.09.2013 13:21

Etiketler
Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle
Beni Böyle Sev İzle
Beni Böyle Sev Fragman
Diğer Beni Böyle Sev Haberleri
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ
© Tüm Hakları Saklıdır. Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.