Anasayfa
RSSMOBİL
Benim Hala Umudum Var Son Bölüm Video İzle Tek Parça (3.Bölüm)

Benim Hala Umudum Var Son Bölüm Video İzle Tek Parça (3.Bölüm)

Benim Hala Umudum Var

Benim Hala Umudum Var dizisinin 11 Temmuz'da yayınlanan son bölümünde Elmas, idam edilmeyi beklerken geri dönen Ramazan, Elmas’ı ve Sevda’yı cehennemin eşiğinden çekip alıyor. Dizinin son bölümü full hd kalitede izleyebilirsiniz.

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm Full İzle

1016900_209369199219306_1072639187_n.jpg

'Benim Hala Umudum Var'da kriz!

"Benim Hâlâ Umudum Var" dizisinin iki erkek oyuncusu arasında başrol kapışması yaşanıyor. Tecrübeli oyuncu Berk Oktay, başrolü ilk kez kamera karşısına geçen Şükrü Özyıldız'a kaptırınca kriz çıkardı.

Bugüne kadar Akasya Durağı, Arka Sokaklar ve Alev Alev dizilerinde başrol oynayan Berk Oktay, ilk kez kamera karşısına geçen Şükrü Özyıldız'ın rolünün kendisinden daha önde olduğunu öğrenince tepki gösterdi.

Ancak dizinin yapımcısı Faruk Turgut sorunun çözülmesi için ilginç bir yöntem buldu. Turgut, Berk Oktay'a ikinci rolde olmasına rağmen başrol oyuncusundan daha fazla ücret verince sorun çözüldü.
 
BİR İLK GERÇEKLEŞTİ

Dizide ikinci rolde olan Berk Oktay, bölüm başına 20 bin TL alırken, başrol oyuncusu Şükrü Özyıldız 15 bin TL almayı kabul etti. Böylece ilk kez bir dizide ikinci rolde yer alan oyuncu, başrol oyuncusundan daha fazla ücret almış oldu.

Benim Hala Umudum Var 2. bölüm yorumları

Gülcan Özdemir: ya ne kadar kötü kalplisiniz yaa tamam bende berk oktayı çok seviyorum ama önce umutla ozan oldu yani hakanın araya girmesi saçma olur keşke oda başkasıyla olsa ama umut ozan ayrılmasınn umut & ozan

Ezel Bayraktar: Umut ve hakan

Damla Bayramli: ben valla

Zeynep Altıntaş: ben sabırsızlıkla bekliyom

Aysun Alışık: hangi gündü bu dizi

Nida Menekşe: gelsin artık pazartesi

Havva Badur: Bende !!!

Roya Veliyeva: guzel reyting toplar bence

Damla Naz Baran: ilk kez bi diziye bağlandm ve sabrszlkla bkliyorm

Mürvet Ortaç Daf: Bennn çok sevdim bu diziyi

Cemile Yuldaşova: offf sabırsızlıkla bekliyorum diziyi

Emre Baykara: beennn sabırsızlıkla bekliyorum

Züleyha Bayçay: Çok merakLı bi şekiL'de bekLiyorum çok başarıLı bir diZi

Halit Sabizade: Bu diziyi çok sevdik

Ümit Çümlek: Keske birakmasaydi o cocugu

Ulas Can Durmus: Çok güzel bi dizi ya en çok istediğimde musa kendi kız kardeşinin tayfurla çıktığını öğrenmesii

Mehmet Erdem: Bekliyoruz

Halit Sabizade: Yağmurdan kacarken dizisi gıbi yarım kalmasını ıstemiyorum

Kemal Tahmaz: sayfaya ucanze

Kadir Abrak: beklemek ne demek kabız olduk bekleye bekleye

Kader Demirci: heyecenla bekliyorum bu arada yağmurdan kaçarken gibi yarım kalmaz inşallah.

Ali Eren Yağız: umut ve ozan hiç ayrılmasun

Njb Kocer: Uuufffff bu pazartesi ne zamn gelck lan :S

Senem Sayin: cok begendim

Şirin Çğdm: sanki ilk bölümünü izleyeli 2-3 hafta oldu gıbı geldı bana aradaki mesafe nıyeyse uzun geldi 2. bölümü bekledıgımden heralde bi gunu gelmedi gitti

Emrah Dikbaş: Super bir filim mis ilk bolumuyle hayran kaldim

Happy Farah: Super

Aysun Gökçe: saçma sapan bir dizi neyini bekleyelim ki

Zehra Yucesan: "saçma sapan bir dizi neyini bekleyelim ki" dionuz ama o dizinin sayfasinda ne arionuz ozaman ???$

Yasin Ülger: aynen zehra

TC Tuğçe İrketi: Been

Rehman Kerimov: ay ben bu musaya nefret ediyorum

Endynem: Selam Olsun Herkese ! Azerbaycandan selamlar . Cok guzel bir film .

Deniz Güneş: süperdi 2.ci bölümü merakla beklyrum

Deniz Güneş: musa yakışmamış diziye çok kro alakası yok

Benim Hala Umudum Var: aynen

Ekleme Tarihi: 11.07.2013 16:26, Son Güncelleme: 10.09.2013 13:31

Etiketler
Benim Hala Umudum Var Son Bölüm İzle
Benim Hala Umudum Var İzle
Benim Hala Umudum Var Fragman
Diğer Benim Hala Umudum Var Haberleri
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ
© Tüm Hakları Saklıdır. Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.