Anasayfa
RSSMOBİL

BENİM İÇİN ÜZÜLME FRAGMAN VİDEOLARI

  • SON BÖLÜM İZLE: Benim İçin Üzülme 50. Bölüm

    SON BÖLÜM İZLE: Benim İçin Üzülme 50. Bölüm

    Benim İçin Üzülme'nin yeni bölümünde, Arif ve Necmi, Niyazi’yi zorla kaçırmak isterler ancak planı ellerine yüzlerine bulaştırırlar. Harun’un ifadesi herkesi şaşırtacaktır... Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    11 Şubat 2014 Salı 09:34
  • Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle Tek Parça (4 Şubat 2014)

    Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle Tek Parça (4 Şubat 2014)

    Benim İçin Üzülme'nin yeni bölümünde, Harun’un ailesi ve Şahin sabırsızlıkla Harun’un ifade vermesini ve gerçek suçlunun yakalanmasını istemektedir. Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    08 Şubat 2014 Cumartesi 09:05
  • Show TV Canlı İzle: Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle Full HD (50. Bölüm)

    Show TV Canlı İzle: Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle Full HD (50. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme'nin yeni bölümünde, Babasının Harun’u vurma suçunu üstlendiğini öğrenen Buke şoke olur. Bu esnada Harun gözlerini açar. Benim İçin Üzülme dizisinin 50. bölümünü Show TV canlı yayınıyla izleyin.

    08 Şubat 2014 Cumartesi 08:57
  • Benim İçin Üzülme 50. Bölüm İzle

    Benim İçin Üzülme 50. Bölüm İzle

    Benim İçin Üzülme dizisinin 4 Şubat 2014 Salı akşamı ekrana gelen 50. bölümünde neler yaşandı? Dizinin son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    08 Şubat 2014 Cumartesi 08:47
  • Benim İçin Üzülme 502. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Benim İçin Üzülme 502. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Benim İçin Üzülme'nin son bölümünde, Arif ve Necmi, Niyazi’yi zorla kaçırmak isterler ancak planı ellerine yüzlerine bulaştırırlar. Harun’un ifadesi herkesi şaşırtacaktır. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    07 Şubat 2014 Cuma 10:37
  • Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle (50. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle (50. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme'nin yeni bölümünde, Niyazi ise Harun’un söyleyeceklerinden çekinmemektedir. Ancak ailesi oğullarının kaçması gerektiğini düşünmektedirler. Benim İçin Üzülme'nin son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    07 Şubat 2014 Cuma 10:36
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle: 47. Bölüm

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle: 47. Bölüm

    Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölümünde, Harun'un planlarına karşı Niyazi'nin de bir planı vardır. Bu esnada Buke, teyzesinin kızının evlilik haberini alır. Benim İçin Üzülme'nin son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    28 Aralık 2013 Cumartesi 10:23
  • Benim İçin Üzülme Fragman İzle (44. Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?)

    Benim İçin Üzülme Fragman İzle (44. Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?)

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde, Harun her ne kadar evli olduklarını söylese de Buke gördüğü rüyalar ve ara ara hatırladığı anılar nedeniyle buna inanamamıştı. Dizinin yeni bölüm fragmanı yayınlandı mı?

    05 Aralık 2013 Perşembe 09:43
  • SHOW TV Canlı İzle: Benim İçin Üzülme

    SHOW TV Canlı İzle: Benim İçin Üzülme

    Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölümünde, Buke'nin yaşadığını duyan Niyazi, sevinçten deliye dönmüştür, hiçbir şeyi umursamaktadır. Show Tv'yi canlı izlemek için tıklayınız.

    05 Aralık 2013 Perşembe 09:42
  • Benim İçin Üzülme Fragman İzle (Benim İçin Üzülme 20. Bölüm Fragmanı)

    Benim İçin Üzülme Fragman İzle (Benim İçin Üzülme 20. Bölüm Fragmanı)

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde, Bahar, Necmi'nin restoranında çalışmaya başlar. Necmi, Bahar'ın restoranda yaptığı küçük değişikliklerden son derece memnundur. Benim İçin Üzülme'nin son bölümünü izleyin.

    21 Kasım 2013 Perşembe 13:24
  • SHOW TV CANLI İZLE Benim İçin Üzülme Son Bölüm

    SHOW TV CANLI İZLE Benim İçin Üzülme Son Bölüm

    Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölümünde,Niyazi, Buke'nin acısıyla yaşayamayacağını düşünürken, Harun ise Buke’yi hastaneden kaçırmıştır. Show Tv'yi canlı izlemek için tıklayınız.

    19 Kasım 2013 Salı 20:13
  • Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle (41. Yeni Bölüm Full İzle)

    Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle (41. Yeni Bölüm Full İzle)

    Benim İçin Üzülme dizisininde geçen hafta Niyazi, eve gelen mahkeme celbi karşısında, Buke'nin boşanmakta kararlı olduğunu anlar ve yıkılır. Niyazi, boşanma davasıyla ilgili ne yapacak? Dizinin son bölümünü izlemek için tıklayınız.

    14 Kasım 2013 Perşembe 13:49
  • Benim İçin Üzülme Fragman İzle 40. Yeni Bölüm

    Benim İçin Üzülme Fragman İzle 40. Yeni Bölüm

    Benim İçin Üzülme dizisinin dün akşam ekrana gelen son bölümünde Bahar, yaptığı iş başvurularından Şahin yüzünden olumsuz sonuç almıştı. Dizinin yeni bölümünde neler olacak. Benim İçin Üzülme 40. bölüm fragmanı izleyin.

    09 Kasım 2013 Cumartesi 12:50
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (40. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (40. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde Orhan, Onur'un okulunda karşılaştığı bir kızdan etkilenir. Dizinin yeni bölümünde neler yaşanacak? 40. bölüm fragmanını izleyin.

    09 Kasım 2013 Cumartesi 12:32
  • Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle (39.Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Son Bölüm İzle (39.Bölüm)

    Benim İçin Üzülme dizisinin 39. bölümü bu akşam ekrana geliyor. Dizinin yeni bölümünde, Niyazi, eve gelen mahkeme celbi karşısında, Buke'nin boşanmakta kararlı olduğunu anlar ve yıkılır.

    06 Kasım 2013 Çarşamba 16:31
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı (39. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı (39. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölümünde neler yaşandı? Benim İçin Üzülme son bölüm full izle. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    30 Ekim 2013 Çarşamba 12:43
  • Benim İçin Üzülme Fragman Video İzle (39. Bölüm Fragmanı)

    Benim İçin Üzülme Fragman Video İzle (39. Bölüm Fragmanı)

    Benim İçin Üzülme dizisi dün akşam yine izleme rekorları kırdı. Dizinin 39. bölümünde neler yaşanacak? Dizinin yeni bölüm framgmanını izleyin.

    30 Ekim 2013 Çarşamba 12:43
  • Benim İçin Üzülme 38. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı

    Benim İçin Üzülme 38. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı

    Benim İçin Üzülme dizisinin 38. bölüm fragmanı yayınlandı. İşte yeni fragman.

    29 Ekim 2013 Salı 09:40
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı (38. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı (38. Bölüm)

    Sinan ve Bahar'la ilgili gerçekleri öğrenen Niyazi ve Enver, öfke ve hayal kırıklığı içinde...

    29 Ekim 2013 Salı 09:40
  • Benim İçin Üzülme 37. Yeni Bölüm Fragmanı

    Benim İçin Üzülme 37. Yeni Bölüm Fragmanı

    Benim İçin Üzülme dizisinin 37. bölüm fragmanı yayınlandı. İşte yeni fragman.

    21 Ekim 2013 Pazartesi 22:23
  • Benim İçin Üzülme Fragman: 37. Bölüm Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme Fragman: 37. Bölüm Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde, Şahin, Bahar ve Sinan’ın her anını izlemesi için adam tutmuş Yaşar, Hopa’da yaşamına devam edebilmek için ev ve iş aramaktaydı. Dizinin yeni bölüm fragmanını izlemek içnin tıklayınız.

    09 Ekim 2013 Çarşamba 15:46
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (34.Bölüm İzle)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (34.Bölüm İzle)

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde, Niyazi, İsmail'i takip ederek Harun'un izini bulur. Buke, tüm olanlardan habersiz iyileşmek için çabalar. Dizinin yeni bölüm fragmanlarını buradan takip edebilirsiniz.

    28 Eylül 2013 Cumartesi 17:52
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (32.Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (32.Bölüm)

    Benim İçin Üzülme dizisinin 3 Haziran'ta yayınlanan son bölümünde, Bahar'ı evde bekleyen sürpriz vardı. Orhan, içindeki aşk acısını babası ve annesiyle paylaşarak dindirmeye çalışırken çok büyük bir şok yaşadı. Dizinin yeni bölüm fragmanını hd kalitede izleyebilirsiniz.

    06 Haziran 2013 Perşembe 21:23
  • Benim İçin Üzülme 30. Bölüm Fragmanı İzle (28 Mayıs 2013)

    Benim İçin Üzülme 30. Bölüm Fragmanı İzle (28 Mayıs 2013)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 30. bölümüyle 28 Mayıs 2013 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 30. yeni bölüm fragmanı izel

    27 Mayıs 2013 Pazartesi 23:45
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle: 28. Bölüm

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle: 28. Bölüm

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde Mustafa, Orhan’ı ve Fehime’yi korumaya çalışırken bir kez daha Resul ve Yaşar’ın iftirasına uğruyor. Yeni bölümü (28. Bölüm) 14 Mayıs’ta ekrana gelecek dizinin özeti ve fragmanını bu sayfadan izleyebilirsiniz.

    15 Mayıs 2013 Çarşamba 20:24
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (26. Bölüm) Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (26. Bölüm) Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde buke gerçekleri ortaya çıkarabildi mi? Kürtçe ve Lazca'nın ilk kez aynı dizide buluşturan Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölümü (26. Bölüm) 30 Nisan’da ekrana gelecek. Dizinin yeni bölüm özeti ve fragmanını bu sayfadan izleyebilirsiniz.

    06 Mayıs 2013 Pazartesi 09:48
  • Benim İçin Üzülme 27. Yeni Bölüm Fragmanı İzle (7 Mayıs 2013)

    Benim İçin Üzülme 27. Yeni Bölüm Fragmanı İzle (7 Mayıs 2013)

    Benim İçin Üzülme dizisi 27. yeni bölümüyle 7 Mayıs 2013 Salı akşamı Atv'de ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 27. bölüm fragmanı izle

    04 Mayıs 2013 Cumartesi 01:21
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (25. Bölüm) Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (25. Bölüm) Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme dizisinin son bölümünde bahar, yine yalanlarına yenisini ekledi. Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölümü (25. Bölüm) 24 Nisan’da ekrana gelecek. Dizinin yeni bölüm özeti ve fragmanını bu sayfadan izleyebilirsiniz.

    18 Nisan 2013 Perşembe 14:16
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (24. Bölüm) Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (24. Bölüm) Fragmanı İzle

    Son bölümüyle yine ekran başına kilitleyen dizi Benim İçin Üzülme 24. bölümü merakla bekleniyor. Dizinin yeni bölümünün yayınlanmasının ardından fragman hazırlıklarına başlanmıştır. Benim İçin Üzülme son bölümünü izleyebilirsiniz.

    17 Nisan 2013 Çarşamba 20:40
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (23. Bölüm) Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm (23. Bölüm) Fragmanı İzle

    Son bölümünde Babasının hastalığının iyice ilerlemesi Buke'nin üzüntüsünün kat kat arttırmıştı. ATV'nin sevilen dizisi Benim İçin Üzülme'nin 23. bölüm fragmanı bekleniyor.

    05 Nisan 2013 Cuma 17:12
  • Benim İçin Üzülme 22. Bölüm Fragmanı İzle (Yayınlandı)

    Benim İçin Üzülme 22. Bölüm Fragmanı İzle (Yayınlandı)

    Son bölümünde hüzün dolu anlar yaşatan Benim İçin Üzülme dizisi 2 Nisan Salı akşamı yeni bölümüyle ekrana gelecek. Dizinin 22. bölüm fragmanı yayınlanmıştır.

    02 Nisan 2013 Salı 12:17
  • Benim İçin Üzülme Fragman

    Benim İçin Üzülme Fragman

    Benim İçin Üzülme dizisi 26 Mart'ta ekrana gelecek yeni bölümü Buke, ne yapıp edip babamı kurtaracağım diyor. İşte dizinin 21. bölüm fragmanı.

    28 Mart 2013 Perşembe 09:39
  • Benim İçin Üzülme 20. Bölüm Fragmanı

    Benim İçin Üzülme 20. Bölüm Fragmanı

    Birbirinden farklı hikayeleri, güçlü ve renkli karakterleriyle, apayrı coğrafyalarda, farklı dillerde anlatan; İstanbul' dan Batum' a, Kars' tan Artvin Hopa' ya kadar uzanan bir aşk masalı "BENİM İÇİN ÜZÜLME" yüreğinize dokunacak.

    19 Mart 2013 Salı 18:08
  • Benim İçin Üzülme 19. Bölüm Fragmanı İzle 12 Mart 2013 ‘Video’

    Benim İçin Üzülme 19. Bölüm Fragmanı İzle 12 Mart 2013 ‘Video’

    Ekranların en çok izlenen aşk dizisi Benim İçin Üzülme'nin 19. yeni bölümü 12 Mart 2013 Salı akşamı ekrana gelecek. Dizinin yeni bölümü fragmanı bu sayfaya eklenecektir.

    12 Mart 2013 Salı 18:43
  • Benim İçin Üzülme 18. Bölüm Fragmanı İzle 5 Mart 2013 ‘Video’

    Benim İçin Üzülme 18. Bölüm Fragmanı İzle 5 Mart 2013 ‘Video’

    5 Mart 2013’te yeni bölümü yayınlanacak olan dizinin son bölümü hangi olaylara sahne oldu? Benim İçin Üzülme son yeni bölüm fragmanı

    05 Mart 2013 Salı 12:27
  • Benim İçin Üzülme 17. Bölüm Fragmanı İzle (26 Şubat 2013)

    Benim İçin Üzülme 17. Bölüm Fragmanı İzle (26 Şubat 2013)

    atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 17. bölümüyle 26 Şubat 2013 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 17. yeni bölüm fragmanı izle

    25 Şubat 2013 Pazartesi 15:52
  • Benim İçin Üzülme 16. Bölüm Fragmanı -İZLE

    Benim İçin Üzülme 16. Bölüm Fragmanı -İZLE

    atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölüm fragmanı yayınlandı.

    23 Şubat 2013 Cumartesi 16:58
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle 15. Bölüm Video 12 Şubat 2013

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle 15. Bölüm Video 12 Şubat 2013

    Benim İçin Üzülme dizisi yayınlanan son bölümünde Kars’ta karşı karşıya gelen Niyazi ve Harun bu sefer kıyasıya bir kavgaya tutuşurlar. Acaba kim ayakta kalacaktır? Niyazi, Buke’yi de alıp onunla birlikte Hopa’ya dönmek ister. aşk’ı hissettiren 15. Bölümüyle 12 Şubat 2013 salı akşamı ekrana gelecek, Öykü Çelik, Selin Şekerci, Hande Kaplan, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer’in hayat verdiği karakterler Bahar, Irmak, Filiz , Sinan ve Buke Benim İçin Üzülme dizisinin yepyeni bölüm fragmanı.

    23 Şubat 2013 Cumartesi 16:50
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle 16. Bölüm Video 19 Şubat 2013

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle 16. Bölüm Video 19 Şubat 2013

    Benim İçin Üzülme dizisi yayınlanan son bölümünde Harun'un gözü hala Buke'deaşk’ı hissettiren 16. Bölümüyle 19 Şubat 2013 Salı akşamı ekrana gelecek, Öykü Çelik, Selin Şekerci, Hande Kaplan, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer’in hayat verdiği karakterler Bahar, Irmak, Filiz , Sinan ve Buke Benim İçin Üzülme dizisinin yepyeni bölüm fragmanı.

    23 Şubat 2013 Cumartesi 16:25
  • Benim İçin Üzülme Bugünkü Bölümün Fragmanı İzle (29 Ocak 2013)

    Benim İçin Üzülme Bugünkü Bölümün Fragmanı İzle (29 Ocak 2013)

    Benim İçin Üzülme dizisi 29 Ocak’ta yayınlanacak olan yepyeni bölümünde Bahar'la Şahin' in arasını sürpriz bir şekilde açacaktır; aşkı dolu dolu yaşatan dizinin 13. Bölümüyle salı akşamı ekrana gelecek. Öykü Çelik, Selin Şekerci, Hande Kaplan, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer’in canlandırdığı yepyeni karakterler Bahar, Irmak, Filiz , Sinan ve Buke Benim İçin Üzülme yeni bölüm fragmanı hd kalitede izle.

    11 Şubat 2013 Pazartesi 09:59
  • Benim İçin Üzülme 14. Bölüm Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme 14. Bölüm Fragmanı İzle

    Benim İçin Üzülme dizisi 14. yeni bölümü 5 Şubat 2013 Salı günü yayınlanacak. Benim İçin Üzülme dizisi 14. bölüm fragmanı izle.

    11 Şubat 2013 Pazartesi 09:54
  • Benim İçin Üzülme'de Silahlar Patlıyor

    Benim İçin Üzülme'de Silahlar Patlıyor

    atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisinin yeni bölüm fragmanı yayınlandı.

    08 Şubat 2013 Cuma 15:33
  • Benim İçin Üzülme 14. Bölüm Fragmanı İzle (5 Şubat 2013)

    Benim İçin Üzülme 14. Bölüm Fragmanı İzle (5 Şubat 2013)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 14. bölümüyle 5 Şubat 2013 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 14. bölüm fragmanı izle

    04 Şubat 2013 Pazartesi 02:25
  • Benim İçin Üzülme 14. Bölüm Fragmanı İzle (5 Şubat 2013)

    Benim İçin Üzülme 14. Bölüm Fragmanı İzle (5 Şubat 2013)

    atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisinin 14. bölüm fragmanı yayınlandı.

    01 Şubat 2013 Cuma 10:19
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı (11)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı (11)

    Benim İçin Üzülme dizisi 15 Ocak’ta yayınlanacak olan yepyeni bölümünde neler olacak? Aşk’ı izleyenlerinin kalbinde hissettiren dizi 11. Bölümüyle salı akşamı ekrana gelecek, Öykü Çelik, Selin Şekerci, Hande Kaplan, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer’in fenomen haline getiren karakterler Bahar, Irmak, Filiz, Sinan ve Buke’nin canlandırıldığı Benim İçin Üzülme yeni bölüm fragmanı hd kalitede izle.

    28 Ocak 2013 Pazartesi 10:31
  • Benim İçin Üzülme 12. Yeni Bölüm Fragmanı İzle Video

    Benim İçin Üzülme 12. Yeni Bölüm Fragmanı İzle Video

    Benim İçin Üzülme dizisi 22 Ocak’ta yayınlanacak olan yepyeni bölümünde neler olacak? Aşk’ı izleyenlerinin kalbinde hissettiren dizi 12. Bölümüyle salı akşamı ekrana gelecek, Öykü Çelik, Selin Şekerci, Hande Kaplan, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer’in fenomen haline getiren karakterler Bahar, Irmak, Filiz, Sinan ve Buke’nin canlandırıldığı Benim İçin Üzülme yeni bölüm fragmanı hd kalitede izle.

    26 Ocak 2013 Cumartesi 14:24
  • Benim İçin Üzülme 13. Bölüm Fragmanı İzle (29 Ocak 2013)

    Benim İçin Üzülme 13. Bölüm Fragmanı İzle (29 Ocak 2013)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 13. bölümüyle 29 Ocak 2013 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim için Üzülme 13. bölüm fragmanı izle

    25 Ocak 2013 Cuma 00:34
  • Show TV Canlı İzle: Benim İçin Üzülme 49. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Show TV Canlı İzle: Benim İçin Üzülme 49. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı...

    Benim İçin Üzülme'nin 49. bölümünde Niyazi Harun'u vurduktan sonra Buke'nin de isteğiyle kaçar. Niyazi gizlice ailesine ulaşır, Gürcistan'a kaçak geçip oradan onlara para göndereceğini söyler.

    23 Ocak 2013 Çarşamba 12:12
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Benim İçin Üzülme'nin son bölümünde, Niyazi Buke'nin yardımıyla kasabadan çıkmayı başarır. Gürcistan'a geçmek üzereyken ailesinden hiç beklemediği bir haber alır. Benim İçin Üzülme'nin fragmanı ne zaman yayınlanacak?

    23 Ocak 2013 Çarşamba 11:46
  • Benim İçin Üzülme Son Bölüm Fragmanı İzle (50. Bölüm Fragmanı)

    Benim İçin Üzülme Son Bölüm Fragmanı İzle (50. Bölüm Fragmanı)

    Benim İçin Üzülme'nin son bölümünde, Niyazi, Gürcistan'a geçmeden önce son kez Buke'yi görmeye gider... Benim İçin Üzülme'nin yeni bölüm fragmanı yayınlandı m? Dizinin son bölüm fragmanını izleyin.

    23 Ocak 2013 Çarşamba 11:45
  • Benim İçin Üzülme 12. Bölüm Fragmanı İzle (22 Ocak 2013)

    Benim İçin Üzülme 12. Bölüm Fragmanı İzle (22 Ocak 2013)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 12. bölümüyle 22 Ocak 2013 Salı günü ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 12. bölüm fragmanı izle

    18 Ocak 2013 Cuma 22:29
  • Benim İçin Üzülme 49. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Benim İçin Üzülme 49. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlandı mı?

    Benim İçin Üzülme'nin son bölümünde Buke'nin yaşadığını duyan Niyazi, sevinçten deliye dönmüştür, hiçbir şeyi umursamaktaydı. Dizinin yeni bölümünde neler yaşanacak? Benim İçin Üzülme'nin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    18 Ocak 2013 Cuma 15:47
  • Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (9. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Fragmanı İzle (9. Bölüm)

    Benim İçin Üzülme dizisi 1 Ocak’ta yayınlanacak olan yepyeni bölümünde Niyazi ile Buke'nin; hayalleri uçup gidiyor Nermin'in evi terk etmesiyle; aşk’ı hissettiren 9. Bölümüyle salı akşamı ekrana gelecek., Öykü Çelik, Selin Şekerci, Hande Kaplan, Çağlar Ertuğrul ve Fulya Zenginer’in hayat verdiği karakterler Bahar, Irmak, Filiz , Sinan ve Buke Benim İçin Üzülme yeni bölüm fragmanı hd kalitede izle (video)

    16 Ocak 2013 Çarşamba 13:09
  • Benim İçin Üzülme'nin 14. Yeni Bölüm Fragmanı Ne Zaman Yayınlanacak? - İzle

    Benim İçin Üzülme'nin 14. Yeni Bölüm Fragmanı Ne Zaman Yayınlanacak? - İzle

    Benim İçin Üzülme'nin son bölümünde, Harun ve Buke, Zühre'yi Kars'a götürmek için gelen dedesine vermeyi kabul etmezler, ancak küçük kızın kendileriyle kalabilmesinin bir şartı vardır. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    16 Ocak 2013 Çarşamba 11:42
  • Benim İçin Üzülme Son Bölüm Fragmanı İzle (Show TV)

    Benim İçin Üzülme Son Bölüm Fragmanı İzle (Show TV)

    Benim İçin Üzülme'de bu hafta Niyazi, Harun'un çevirdiği oyun yüzünden satışa çıkan evleri için para bulmaya çalışmaktadır. Benim İçin Üzülme'nin son bölümünü yayının hemen sonrasında izleyebilirsiniz.

    16 Ocak 2013 Çarşamba 11:41
  • Benim İçin Üzülme 10. Bölüm Fragmanı İzle (8 Ocak 2013)

    Benim İçin Üzülme 10. Bölüm Fragmanı İzle (8 Ocak 2013)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 10. bölümüyle 8 Ocak 2012 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 10.bölüm fragmanı izleyin

    05 Ocak 2013 Cumartesi 00:43
  • Benim İçin Üzülme 8. Bölüm Fragmanı İzle (25 Aralık 2012)

    Benim İçin Üzülme 8. Bölüm Fragmanı İzle (25 Aralık 2012)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 8. bölümüyle 25 Aralık 2012 Salı akşamı ekranlara geliyor. Benim İçin Üzülme 8. yeni bölüm fragmanı izle

    24 Aralık 2012 Pazartesi 20:34
  • Benim İçin Üzülme 7. Bölüm Fragmanı İzle (18 Aralık 2012)

    Benim İçin Üzülme 7. Bölüm Fragmanı İzle (18 Aralık 2012)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 7. bölümüyle 18 Aralık 2012 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 7. bölüm fragmanı izleyin

    16 Aralık 2012 Pazar 21:18
  • Benim İçin Üzülme 5. Yeni Bölüm 2. Fragmanı HD İzle

    Benim İçin Üzülme 5. Yeni Bölüm 2. Fragmanı HD İzle

    Başroldeki Oyuncular Uğur Güneş, Selin Şekerci, Hande Kaplan ve Fulya Zenginer ile hayranlarını ekrana kilitleyen, Her Salı ATV’de yayınlanan dizi Benim İçin Üzülme; 4 Aralık 2012 akşamı 5. Yeni bölümüyle saat 20.00’da! Benim İçin Üzülme dizisi ATV canlı yayınıyla ekrana gelecek yepyeni bölümünün 2. Fragmanı HD İzle.

    14 Aralık 2012 Cuma 09:30
  • Benim İçin Üzülme 6. Bölüm Fragmanı İzle (11 Aralık 2012)

    Benim İçin Üzülme 6. Bölüm Fragmanı İzle (11 Aralık 2012)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 6. yeni bölümüyle 11 Aralık 2012 Salı akşamı ekranlara geliyor. Benim İçin Üzülme 6. bölüm fragmanı yayınlandı. Benim İçin Üzülme 6. bölümde neler yaşanacak? Benim İçin Üzülme 6. bölüm fragmanı izlemek için tıklayınız

    13 Aralık 2012 Perşembe 11:42
  • Benim İçin Üzülme 5. Yeni Bölüm Fragmanı İzle - 4 Aralık 2012 - (Benim İçin Üzülme 5. Bölüm Fragmanı İzle)

    Benim İçin Üzülme 5. Yeni Bölüm Fragmanı İzle - 4 Aralık 2012 - (Benim İçin...

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 5. bölümüyle 4 Aralık 2012 Salı akşamı ekranlara gelecek. Benim İçin Üzülme 5. yeni bölümde neler yaşanacak. Benim İçin Üzülme 5. bölüm fragmanı yayınlandı izlemek için tıklayınız

    13 Aralık 2012 Perşembe 07:00
  • Benim İçin Üzülme 6. Yeni Bölüm Fragmanı İzle (11 Aralık 2012)

    Benim İçin Üzülme 6. Yeni Bölüm Fragmanı İzle (11 Aralık 2012)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 6. yeni bölümüyle 11 Aralık 2012 Salı akşamı ekranlara geliyor. Benim İçin Üzülme 6. bölüm fragmanı yayınlandı. Benim İçin Üzülme 6. bölümde neler yaşanacak? Benim İçin Üzülme 6. bölüm fragmanı izlemek için tıklayınız

    08 Aralık 2012 Cumartesi 07:18
  • Benim İçin Üzülme 5. Yeni Bölüm Fragmanı HD İzle

    Benim İçin Üzülme 5. Yeni Bölüm Fragmanı HD İzle

    Başroldeki Oyuncular Uğur Güneş, Selin Şekerci, Hande Kaplan ve Fulya Zenginer ile hayranlarını ekrana kilitleyen, Her Salı ATV’de yayınlanan dizi Benim İçin Üzülme; 4 Aralık 2012 akşamı 5. Yeni bölümüyle saat 20.00’da! Benim İçin Üzülme dizisi ATV canlı yayınıyla ekrana gelecek yepyeni bölümünün Fragmanı HD İzle.

    07 Aralık 2012 Cuma 11:12
  • Benim İçin Üzülme 6. Bölüm Fragmanı İzle (11 Aralık 2012)

    Benim İçin Üzülme 6. Bölüm Fragmanı İzle (11 Aralık 2012)

    Atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisi 6. yeni bölümüyle 11 Aralık 2012 Salı akşamı ekranlara geliyor. Benim İçin Üzülme 6. bölüm fragmanı yayınlandı

    06 Aralık 2012 Perşembe 23:35
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ