Anasayfa
RSSMOBİL
Ekip 1 Sezon Finali Bölümünü Seyret '33. Bölüm'

Ekip 1 Sezon Finali Bölümünü Seyret '33. Bölüm'

Ekip 1

Ekip 1 dizisinin 25 Haziran'da yayınlanan son bölümünde Hainlerin başında olan Akif’le İlker’in babası Fuat ise, emniyete götürülürken kurulan bir tuzakla kaçmayı başarır. Dizinin yayınlanan yeni bölümünü takılmadan, donmadan, kesintisiz, tek parça izle.

Ekip 1 33. Bölümü Tıkla İzle

601650_567710063280072_1248173007_n.jpg

Sezon Finali Yorumları

Samet Orçan: Muziklerin hepsini adanalidan calmislar ondan fazla merak etmiyorum

Bay Sitemkearr: STV Fragmanı Tanıtırken Sezon Finali Cümlesi Kullanmamış ki

Ekip Akif Ilker: bende gormedim sezon finali diyil gecen defada oyle dediniz ama sezona cikmadi insallah yine cikmaz

Nidanur Koçyiğit: çok üzüldüm sezon finalime girmesin ya:(

Seda Sandıkçı: sezon finali verirse orhan abiyi nerde görcez bizzz

Sema Tezel: ya sezonagirme salı güne ne izlicem bn neyse internetten 1.bölümden itibaren izlemeye başlıcam

Erdenur Daş: fragmanda sezon finali yazmıyorda söylemiyorlarda...

Iftare Aktaş: akif yaaaa yine her zaman ki gibi başrol değmi

Nurullah Emin Aksu: heyecanla bekliyoruz

Sadık Celasin: Sezon finali olduğuna emin misiniz ?

Nur Terazi: İns güzel şeyler olur ama yarın değil sezon finali

Aşk'ın Gözyaşları Büşra: Eğer çekimler sabah bittiyse Yarın akşam değil önümüzdeki hafta sezon finali olur.

Abdülkadir Algül: ewet,

Hatice İsleyen: Sabırsızlıkla Bekliyoruz

Umut Furkan Demirkol: Akif: 15 ( Bozo öldükten sonra ) Elif: 12 (Kızları yurtdışına satan adamın defteri dürüldükten sonra )

Nazmiye Kantaroğlu: 12. bölüm

Abdülkadir Algül: 15 hatta basında sabah ezanı okunuyo

Halil Kara: 15

Gökdeniz Likos: 15.12

Banu Yilmaz: akif 15. elif 12

AnıLcan Aktaş: Elif 12 Akif 15

Ömer Ziya Korkmaz: 13 15

Saadet Pınar Tozar: Akif15 elif13

Merve Türk: elifin 12 akifin 15

Smyra Karabüber: elifinki 12 akifinki ya 15 yada 16

Süveybe Tüz: elif 12 akif 16

Esmanur Gök: Elif 11 akif de 17

Esmanur Ugur: valla bence elifin beyninde timor olan bolum.akifin oldgu bolumu animsayamadm:)

Salih Elbaner: akif abininki 15 elif ablanın 10

Buğra Avcı: eLif 12 AkiF 16

Tuğba Şimşek: ya hersey elıfin rehin alınmasıyla oluyor

Enes Çalbıyık: muhtis olcak bence

TC Beyza Yalman: akif yapar gene yapacağını her türlü şeklini koyar...

Özlem Gökden: ya şu elifle akif evleneydi iyiydi

Abdülkadir Algül: fılmın sonu kotu olacak bnce çunku elıf rehın alındı

Yog Er: inşallahh bir yıl sonra bu üniformayı giycemnmmm

Sena Özdemir: paşayla akıf artık iyi anlaşsınlar ooo akif nededi kardeşim babamızı yakalamıssın dedi ne kadar tatlı yaaaaa elife evlenme teklifi etsin korlos senayla birleşsin yaaaaa vay baltam benim ya adamın dibi dibi yaaa seboda aynı ya adam adam yaaaaa

Bşra Asln: elif le akif beraber olsunlar yaa

Sumeyye Sena Tüzün: her zamanki gibi muhteşemmmmm...

Sumeyye Sena Tüzün: her zamanki gibi muhteşem olacak

Erdenur Daş: ben fragmanı gördüm ama sezon finali değil...

Ekleme Tarihi: 26.06.2013 12:25, Son Güncelleme: 05.07.2013 11:47

Etiketler
Ekip 1 Son Bölüm İzle
Ekip 1 İzle
Ekip 1 Fragman
Diğer Ekip 1 Haberleri
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ
© Tüm Hakları Saklıdır. Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.