Anasayfa
RSSMOBİL
Nizama Adanmış Ruhlar (Ekip 1) 34. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

Nizama Adanmış Ruhlar (Ekip 1) 34. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

Ekip 1

Nizama Adanmış Ruhlar (Ekip 1) dizisinin 25 Haziran'da yayınlanan son bölümünde Heyecanın doruğa ulaştığı bölümde, Ekip 1 olaylar sonucunda rozet bırakmak zorunda kalır. Dizinin yeni bölüm fragmanlarını buradan takip edebilirsiniz.

Samanyolu'nun en çok izlenen dizisi Ekip 1''in yeni bölüm fragmanı henüz yayınlanmamıştır.

Ekip 1 33. Bölümü Tıkla İzle

İzleyici gözünden Nizama Adanmış Ruhlar dizisinin 33. bölümü

Mustafa Sakaryali: Sual olmaz(sssss suz) Hikmet Baba!

Sema Tezel: sualolmaz

Sadık Celasin: Kendini ateş hattının önüne attı şehid oldum dedi elinde bi silahta yoktu.

Gökhan Doğan: hatırlamamak mümkün mü

TC Murat Şafak: hikmet baba

Zeynep Sönmez: sual olmaz hikmet

Mahmut Tunahan Ayık: Unutulurmu hikmet baba admin..

Yavuz Bilal Şahin: sual olmaz

Yozgatli Erdogan Ünlüsoy: Cok yakismisdi diziye

Arif Özhan: yakışıklı

Yasin Aydemir: sual olmaz babaaaa

Mustafa Said Sevimbay: Sual olmaz Hikmet baba

Nesibe Büşra Dere: nerden buluyorlarr da ziyaret ediyorlar yaaa

Furkan Aslan: Aslinda cok abarmaya gerek yok onlar da bizim gibi insanlar tek onlar mesürlar vr biz deyiliz

Tosun Tosun: kolay yolu var ama sen nesibe kadesim arastirmixyorsun..

Mehmet Akif Kara: nerden buluyorlarda ziyaret ediyorlar ya bi de bize söylesinler

Fatma Çelik: kızın yerinde olmak istrdim

TC Gamze Gökdemir: yaaa o kızın yerinde olmayı çok isterdim en devdiğim karakter elf yaaa üff:(

Abdülkadir Algül: bu kacınce bolumdu

Taha Belveran: Arkadaşlar kollama severler hergün saat 16:40 ta yeni bölümleriyle başlıyor izlemek isteyenler izlesin.

Berkay Koçak: akif lafı ilkerin kalbine soktu kurşuna gerek yok

TC Demir Taner: İlker iyi rol oynuyor diziye heycan getiren o aslında yoksa rakip olmaz

Serkan Kısa: birememki ilkeri iç

Ibrahim Uzunoglu: Akif çok iyi oynuyor oyunun en çok sevdiğim karakteri(^^^)

TC Gamze Gökdemir: güzel sahneydi lafı iyi koydu

Mahmut Tunahan Ayık: Admin sohbeti kaç da başlatçan

Mehmet Kaan Hayran: admlar yakıyo

Berkan Cetin: Evet adamlar elif'i unutun gayba Mehmet Kaan Hayran

Oğuz Kağan Çelik: nasipse bende yakında gerçeklerinin arasında olucam inş..

Sumeyye Sena Tüzün: BALTA YOK

Emircan Kankırı: En arkada Sümeyra

Kadir Izvesten: cok guzel eki

TC Gamze Gökdemir: ekip ruhu işte

Ekleme Tarihi: 26.06.2013 12:43, Son Güncelleme: 05.07.2013 11:47

Etiketler
Ekip 1 Son Bölüm İzle
Ekip 1 İzle
Ekip 1 Fragman
Diğer Ekip 1 Haberleri
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ
© Tüm Hakları Saklıdır. Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.