Anasayfa
RSSMOBİL

O HAYAT BENİM SON BOLUM İZLE

  • Yeşil Deniz 1. Bölüm İzle

    Yeşil Deniz 1. Bölüm İzle

    Başrollerinde Burak Serdar Şanal, Öykü Çelik ve Melis Babadağ’ın yer aldığı Yeşil Deniz dizisinin ilk bölümü ekrana geldi. Yeşil Deniz 1. bölümünde neler yaşandı? Yeşil Deniz'in ilk bölümünü full hd kalitede izleyin.

    25 Ekim 2014 Cumartesi 09:45
  • Medcezir Son Bölüm İzle Tek Parça (45. Bölüm Full HD Video)

    Medcezir Son Bölüm İzle Tek Parça (45. Bölüm Full HD Video)

    Medcezir'in 45. bölümünde, Leyla’nın Nadir Baktıroğlu hakkında ulaştığı bilgiler Asım Şekip Kaya’ya düzenlenen komploda Selim’in elinde güçlü bir koz olur. Böylece Leyla da artık tehlike çemberinin içine adım atmıştır. Medcezir'in son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    24 Ekim 2014 Cuma 18:47
  • Medcezir Son Bölüm İzle Tek Parça (45. Bölüm Full HD Video)

    Medcezir Son Bölüm İzle Tek Parça (45. Bölüm Full HD Video)

    Medcezir'in 45. bölümünde, Leyla’nın Nadir Baktıroğlu hakkında ulaştığı bilgiler Asım Şekip Kaya’ya düzenlenen komploda Selim’in elinde güçlü bir koz olur. Böylece Leyla da artık tehlike çemberinin içine adım atmıştır. Medcezir'in son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    24 Ekim 2014 Cuma 18:47
  • Medcezir 45. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Medcezir 45. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Medcezir'in 45. bölümünde, nikah günü Yaman’ın umut dolu bekleyişi aslında Mira’ya olan aşkının itirafı gibidir. Mira acı tatlı tüm yaşananlarla dolu bir yılı arkalarında bırakıp temiz bir sayfa açmak için Yaman’a yaklaşır. Dizinin son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    24 Ekim 2014 Cuma 18:14
  • Star TV Canlı İzle: Medcezir Yeni Bölüm (24 Ekim)

    Star TV Canlı İzle: Medcezir Yeni Bölüm (24 Ekim)

    Medcezir'in 45. bölümünde, Deniz’in Ender’le ilgili öğrendiği haber Sedef’le yolunun tekrar kesişmesine sebep olur. Böylece Deniz, Serezleri, Mert de onu daha yakından tanıma imkanı bulacaktır. Medcezir'in yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    24 Ekim 2014 Cuma 18:14
  • Samanyolu TV Canlı İzle: İki Dünya Arasında 495. Bölüm (24 Ekim)

    Samanyolu TV Canlı İzle: İki Dünya Arasında 495. Bölüm (24 Ekim)

    İki Dünya Arasında dizisinin 495. bölümünde neler yaşanacak? İki Dünya Arasında yeni bölüm özeti ve fragmanı. İki Dünya Arasında'nın 495. bölümünü Samanyolu TV'de canlı izleyin.

    24 Ekim 2014 Cuma 15:06
  • Hayat Yolunda Son Bölüm İzle Tek Parça Video (3. Bölüm)

    Hayat Yolunda Son Bölüm İzle Tek Parça Video (3. Bölüm)

    Hayat Yolunda dizisinin 3. bölümünde Alp, Veysel Hoca’nın hastanesine ortak oluyor. Ardından da, hastanede bir toplantı düzenleyen Alp, yaptığı açıklama ile tüm dengeleri altüst ediyor. Dizinin son bölümü tamamını full hd kalitede izleyin.

    23 Ekim 2014 Perşembe 12:27
  • Aşktan Kaçılmaz Son Bölüm İzle: 7. Bölüm

    Aşktan Kaçılmaz Son Bölüm İzle: 7. Bölüm

    Aşktan Kaçılmaz'ın 7. bölümünde Barzan, Berat'ı eve getirmeyi başaramamıştır. Tüm aile kahrolur. İskender Ağa herşeyi göze alıp Şano ile oğlu Berat için pazarlığa oturur. Aşktan Kaçılmaz dizisinin son bölümünü izleyin.

    23 Ekim 2014 Perşembe 12:00
  • Benim Adım Gültepe Son Bölüm İzle (7. Bölüm)

    Benim Adım Gültepe Son Bölüm İzle (7. Bölüm)

    Benim Adım Gültepe 7. bölümünde, Eşref, Suna’ya olan ilgisini ilk defa sözcüklere döküyor. Ancak Suna’dan istediği yanıtı alamıyor. Benim Adım Gültepe son bölüm izleyin.

    23 Ekim 2014 Perşembe 11:19
  • Alın Yazım Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 34. Bölüm

    Alın Yazım Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 34. Bölüm

    Alın Yazım dizisinin 34. bölümünde, Asya, adamların elinden kaçmayı başaramamış, umutları tükenmiştir. Ercan, Asya’yı kaçıran adamları teşhis ederek, kadın taciri olduğunu öğrenmiştir. Dizinin son bölümü tamamını izleyin.

    21 Ekim 2014 Salı 19:17
  • Urfalıyam Ezelden Son Bölüm İzle: 2. Bölüm

    Urfalıyam Ezelden Son Bölüm İzle: 2. Bölüm

    Urfalıyam Ezelden dizisinin 2. bölümünde, Yanık Memed ve Cemal, Ceylan’ın sesinden etkileniyor ve bütün aile, Ceylan’ın sıra gecelerinde solist olmasına sıcak bakıyor! Dizinin yeni bölümünü full hd kalitede izleyin.

    20 Ekim 2014 Pazartesi 11:42
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle Full HD: 25. Bölüm

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle Full HD: 25. Bölüm

    Polis, Nuran ve İlyas’ın kapısındadır. Sakine’nin ömründen ömür gitmektedir o anlarda. Bir sinir krizinin eşiğindedir ve işledikleri suçu ele vermesi an meselesidir... O Hayat Benim dizisinin 25. bölümü tamamını izleyin.

    20 Ekim 2014 Pazartesi 11:26
  • Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1086. bölümünde, Can, Mustafa’nın bebeğini sakladığını öğrenir. Ondan hesap sormak ister. Suna ise buna engel olur. Ancak Can’ın, Suna’dan gizli bir planı vardır. Deniz Yıldızı'nın son bölümü tamamını izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 13:02
  • Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Yeni Bölüm

    Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Yeni Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1086. bölümünde, Bahri’yle buluşan Banu, tarihinin alındığını öğrenir. Melih’in ameliyat için paraya ihtiyacı olan ve Atakan’ın ahlaksız teklifini reddeden Banu, şimdi ne yapacaktır? Deniz Yıldızı'nın yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 12:35
  • Yetim Gönüllüler 2. Bölüm İzle, Yetim Gönüllüler Son Bölüm İzle

    Yetim Gönüllüler 2. Bölüm İzle, Yetim Gönüllüler Son Bölüm İzle

    Başrollerini Gürkan Günal ve Yağmur Ün’ün oynadığı Yetim Gönüller, iki yetim olan Asya (Yağmur Ün) ile Teğmen Kerem (Gürkan Günal)’in hayat hikayesini konu alıyor. Yetim Gönüllüler'in 2. bölümü tamamını izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 12:35
  • Hayat Yolunda Son Bölüm İzle Tek Parça Video (2. Bölüm)

    Hayat Yolunda Son Bölüm İzle Tek Parça Video (2. Bölüm)

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde Yelda, sonunda iflası açıklamak zorunda kalır. Veysel Hoca her şeye rağmen pes etmez, çıkış yolları arar. Selim, elindeki birikimle hastaneyi destek olmak ister. Dizinin son bölümü tamamını full hd kalitede izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 09:30
  • Hayat Yolunda Canlı İzle Kanal D (Hayat Yolunda 2. Bölüm)

    Hayat Yolunda Canlı İzle Kanal D (Hayat Yolunda 2. Bölüm)

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde Şafak, İstanbul’a geldiğinden beri Alp ile görüşmemiştir. Kızı Ecem’in babasını özlemesine daha fazla dayanamayan Şafak, Alp’i aramak zorunda kalır... Dizinin yeni bölümünü

    15 Ekim 2014 Çarşamba 17:19
  • Hayat Yolunda 2. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Yolunda 2. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde, Yelda, eline geçen iflas tebligatının şokundadır. Bu olayı, saklayabildiği kadar babasından gizlemeye kara verir... Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 17:06
  • Hayat Yolunda Son Bölüm İzle

    Hayat Yolunda Son Bölüm İzle

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde Şafak, İstanbul’a geldiğinden beri Alp ile görüşmemiştir. Kızı Ecem’in babasını özlemesine daha fazla dayanamayan Şafak, Alp’i aramak zorunda kalır. Eşi ve kızının İstanbul’da olduğunu öğrenen Alp, deliye döner.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 17:05
  • Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Atakan, Yıldız’ı kullanarak Banu’ya para tuzağı kurmuştur. O paraya her şeyden çok ihtiyacı olan Banu, gerçekten hırsızlık yapacak mıdır? Deniz Yıldızı'nın son bölümünü izleyin.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 12:56
  • Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Bölüm

    Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Can hayatını değiştirecek gerçeği, Şükran’dan öğrenmiştir. Her şeyi öğrenen Can, Suna’yı Mustafa’nın elinden kurtaracak mıdır? Deniz Yıldızı'nın yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 12:51
  • Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1085. Bölüm

    Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1085. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Mustafa, Suna’ya sahip olmak istemiş, Suna da kendini korumaya çalışmış ve bu sırada Mustafa’ya zarar vermek zorunda kalmıştır. Dizinin son bölümü tamamını izleyin.

    14 Ekim 2014 Salı 16:29
  • Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1085. Bölüm

    Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1085. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Gizem’i şok eden bir gelişme oluyor. Şirkete yüklü miktarda para geleceğini öğrenen Banu, Melih’i kurtarmak için parayı çalmaya karar verir. Banu, aşkı için hırsızlık yapmaya yeltenir. Dizinini yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    14 Ekim 2014 Salı 16:25
  • Hayat Ağacı Son Bölüm İzle: 4. Bölüm

    Hayat Ağacı Son Bölüm İzle: 4. Bölüm

    Hayat Ağacı dizisinin Cengiz, gözünü karartıp ailenin tüm geleceğini etkileyecek olan paraya elini uzatır; ancak acı bir sürpriz onu beklemektedir! Hayat Ağacı'nın son bölümü tamamını full hd kalitede izleyin.

    13 Ekim 2014 Pazartesi 13:01
  • Urfalıyam Ezelden 1. Bölüm İzle

    Urfalıyam Ezelden 1. Bölüm İzle

    Cemal Bozoğlu (Bülent İnal), abisi Halil’in vurulup, öldürülmesinden sonra, babası ve nenesi tarafından, hamile olan yengesi Selva (Dolunay Soysert) ile evlendirilir... Urfalıyam Ezelden dizisinin ilk bölümünü izleyin.

    13 Ekim 2014 Pazartesi 12:32
  • Hayat Ağacı 6. Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Ağacı 6. Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Ağacı dizisinin 6. bölümünde, Umut’un bilmeden Kenan’ın şirketine reklam yüzü olması evde tam bir bomba etkisi yaratır. Kenan’ın bu işte parmağının olması Murat’ın canını fena halde sıkar. Hayat Ağacı'nın 6. bölümü özeti ve fragmanı

    13 Ekim 2014 Pazartesi 11:53
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle: 24. Bölüm

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle: 24. Bölüm

    O Hayat Benim'in 24. bölümünde, Efsun ölümle burun burunadır artık! Kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış olan Necati, Efsun’un boğazına dayar bıçağını! Bütün sırları nasıl öğrendiği bir bir ortaya dökülür. Dizinin son bölümü tamamını izleyin.

    13 Ekim 2014 Pazartesi 11:32
  • Hayat Yolunda 2. Bölüm İzle

    Hayat Yolunda 2. Bölüm İzle

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde, hastaneyi kurtarmak için elinden gelen her şeyi yapan Veysel Hoca’nın yorgun kalbi, bu üzüntüye daha fazla dayanamaz ve kalp krizi geçirir. Dizinin yeni bölümünü izleyin.

    09 Ekim 2014 Perşembe 13:05
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ