Anasayfa
RSSMOBİL

O HAYAT BENİM SON BOLUM İZLE

  • Alın Yazım Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 34. Bölüm

    Alın Yazım Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 34. Bölüm

    Alın Yazım dizisinin 34. bölümünde, Asya, adamların elinden kaçmayı başaramamış, umutları tükenmiştir. Ercan, Asya’yı kaçıran adamları teşhis ederek, kadın taciri olduğunu öğrenmiştir. Dizinin son bölümü tamamını izleyin.

    21 Ekim 2014 Salı 19:17
  • Urfalıyam Ezelden Son Bölüm İzle: 2. Bölüm

    Urfalıyam Ezelden Son Bölüm İzle: 2. Bölüm

    Urfalıyam Ezelden dizisinin 2. bölümünde, Yanık Memed ve Cemal, Ceylan’ın sesinden etkileniyor ve bütün aile, Ceylan’ın sıra gecelerinde solist olmasına sıcak bakıyor! Dizinin yeni bölümünü full hd kalitede izleyin.

    20 Ekim 2014 Pazartesi 11:42
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle Full HD: 25. Bölüm

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle Full HD: 25. Bölüm

    Polis, Nuran ve İlyas’ın kapısındadır. Sakine’nin ömründen ömür gitmektedir o anlarda. Bir sinir krizinin eşiğindedir ve işledikleri suçu ele vermesi an meselesidir... O Hayat Benim dizisinin 25. bölümü tamamını izleyin.

    20 Ekim 2014 Pazartesi 11:26
  • Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1086. bölümünde, Can, Mustafa’nın bebeğini sakladığını öğrenir. Ondan hesap sormak ister. Suna ise buna engel olur. Ancak Can’ın, Suna’dan gizli bir planı vardır. Deniz Yıldızı'nın son bölümü tamamını izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 13:02
  • Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Yeni Bölüm

    Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Yeni Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1086. bölümünde, Bahri’yle buluşan Banu, tarihinin alındığını öğrenir. Melih’in ameliyat için paraya ihtiyacı olan ve Atakan’ın ahlaksız teklifini reddeden Banu, şimdi ne yapacaktır? Deniz Yıldızı'nın yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 12:35
  • Yetim Gönüllüler 2. Bölüm İzle, Yetim Gönüllüler Son Bölüm İzle

    Yetim Gönüllüler 2. Bölüm İzle, Yetim Gönüllüler Son Bölüm İzle

    Başrollerini Gürkan Günal ve Yağmur Ün’ün oynadığı Yetim Gönüller, iki yetim olan Asya (Yağmur Ün) ile Teğmen Kerem (Gürkan Günal)’in hayat hikayesini konu alıyor. Yetim Gönüllüler'in 2. bölümü tamamını izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 12:35
  • Hayat Yolunda Son Bölüm İzle Tek Parça Video (2. Bölüm)

    Hayat Yolunda Son Bölüm İzle Tek Parça Video (2. Bölüm)

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde Yelda, sonunda iflası açıklamak zorunda kalır. Veysel Hoca her şeye rağmen pes etmez, çıkış yolları arar. Selim, elindeki birikimle hastaneyi destek olmak ister. Dizinin son bölümü tamamını full hd kalitede izleyin.

    16 Ekim 2014 Perşembe 09:30
  • Hayat Yolunda Canlı İzle Kanal D (Hayat Yolunda 2. Bölüm)

    Hayat Yolunda Canlı İzle Kanal D (Hayat Yolunda 2. Bölüm)

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde Şafak, İstanbul’a geldiğinden beri Alp ile görüşmemiştir. Kızı Ecem’in babasını özlemesine daha fazla dayanamayan Şafak, Alp’i aramak zorunda kalır... Dizinin yeni bölümünü

    15 Ekim 2014 Çarşamba 17:19
  • Hayat Yolunda 2. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Yolunda 2. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde, Yelda, eline geçen iflas tebligatının şokundadır. Bu olayı, saklayabildiği kadar babasından gizlemeye kara verir... Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 17:06
  • Hayat Yolunda Son Bölüm İzle

    Hayat Yolunda Son Bölüm İzle

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde Şafak, İstanbul’a geldiğinden beri Alp ile görüşmemiştir. Kızı Ecem’in babasını özlemesine daha fazla dayanamayan Şafak, Alp’i aramak zorunda kalır. Eşi ve kızının İstanbul’da olduğunu öğrenen Alp, deliye döner.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 17:05
  • Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Atakan, Yıldız’ı kullanarak Banu’ya para tuzağı kurmuştur. O paraya her şeyden çok ihtiyacı olan Banu, gerçekten hırsızlık yapacak mıdır? Deniz Yıldızı'nın son bölümünü izleyin.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 12:56
  • Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Bölüm

    Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1086. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Can hayatını değiştirecek gerçeği, Şükran’dan öğrenmiştir. Her şeyi öğrenen Can, Suna’yı Mustafa’nın elinden kurtaracak mıdır? Deniz Yıldızı'nın yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    15 Ekim 2014 Çarşamba 12:51
  • Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1085. Bölüm

    Deniz Yıldızı Son Bölüm İzle: 1085. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Mustafa, Suna’ya sahip olmak istemiş, Suna da kendini korumaya çalışmış ve bu sırada Mustafa’ya zarar vermek zorunda kalmıştır. Dizinin son bölümü tamamını izleyin.

    14 Ekim 2014 Salı 16:29
  • Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1085. Bölüm

    Star TV Canlı İzle: Deniz Yıldızı 1085. Bölüm

    Deniz Yıldızı'nın 1085. bölümünde, Gizem’i şok eden bir gelişme oluyor. Şirkete yüklü miktarda para geleceğini öğrenen Banu, Melih’i kurtarmak için parayı çalmaya karar verir. Banu, aşkı için hırsızlık yapmaya yeltenir. Dizinini yeni bölümünü Star TV canlı yayınıyla izleyin.

    14 Ekim 2014 Salı 16:25
  • Hayat Ağacı Son Bölüm İzle: 4. Bölüm

    Hayat Ağacı Son Bölüm İzle: 4. Bölüm

    Hayat Ağacı dizisinin Cengiz, gözünü karartıp ailenin tüm geleceğini etkileyecek olan paraya elini uzatır; ancak acı bir sürpriz onu beklemektedir! Hayat Ağacı'nın son bölümü tamamını full hd kalitede izleyin.

    13 Ekim 2014 Pazartesi 13:01
  • Urfalıyam Ezelden 1. Bölüm İzle

    Urfalıyam Ezelden 1. Bölüm İzle

    Cemal Bozoğlu (Bülent İnal), abisi Halil’in vurulup, öldürülmesinden sonra, babası ve nenesi tarafından, hamile olan yengesi Selva (Dolunay Soysert) ile evlendirilir... Urfalıyam Ezelden dizisinin ilk bölümünü izleyin.

    13 Ekim 2014 Pazartesi 12:32
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle: 24. Bölüm

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle: 24. Bölüm

    O Hayat Benim'in 24. bölümünde, Efsun ölümle burun burunadır artık! Kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış olan Necati, Efsun’un boğazına dayar bıçağını! Bütün sırları nasıl öğrendiği bir bir ortaya dökülür. Dizinin son bölümü tamamını izleyin.

    13 Ekim 2014 Pazartesi 11:32
  • O Hayat Benim 24. Bölüm Fragmanı İzle

    O Hayat Benim 24. Bölüm Fragmanı İzle

    O Hayat Benim'in 24. bölümünde, Efsun ölümle burun burunadır artık! Kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış olan Necati, Efsun’un boğazına dayar bıçağını! Bütün sırları nasıl öğrendiği bir bir ortaya dökülür. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    11 Ekim 2014 Cumartesi 18:42
  • Hayat Ağacı 4. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Ağacı 4. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Hayat Ağacı dizisinin Murat’ın bankadan çektiği kredi eve sigorta parası olarak gelir. Ancak o parada Birce’nin hayatı için endişelenen Cengiz’in de gözü vardır! Hayat Ağacı'nın yeni bölüm fragmanını izleyin.

    11 Ekim 2014 Cumartesi 16:05
  • Kocamın Ailesi Son Bölüm İzle: 14. Bölüm

    Kocamın Ailesi Son Bölüm İzle: 14. Bölüm

    Ar ailesi ve Tarık, Yonca’nın ölümünün ardından birbirlerine kenetlenmiş yaralarını sarmaya çalışırken, yeni kutuplaşmalar ortaya çıkar.

    10 Ekim 2014 Cuma 12:05
  • Kaçak Son Bölüm İzle: 39. Bölüm

    Kaçak Son Bölüm İzle: 39. Bölüm

    Kaçak dizisinin 39. bölümünde, Ertan içinde bulunduğu kaostan kendini kurtarmayı başarır. Sarı Erol'u hapishanede ummadığı olaylar bekler. Dizinin son bölümünü izleyin.

    09 Ekim 2014 Perşembe 16:24
  • Hayat Yolunda 2. Bölüm İzle

    Hayat Yolunda 2. Bölüm İzle

    Hayat Yolunda dizisinin 2. bölümünde, hastaneyi kurtarmak için elinden gelen her şeyi yapan Veysel Hoca’nın yorgun kalbi, bu üzüntüye daha fazla dayanamaz ve kalp krizi geçirir. Dizinin yeni bölümünü izleyin.

    09 Ekim 2014 Perşembe 13:05
  • Hayat Yolunda 1. Bölüm İzle

    Hayat Yolunda 1. Bölüm İzle

    Hayat Yolunda dizisinin ilk bölümünde, tüm yaşamını karşılık beklemeden hayat kurtarmaya adamış Prof. Dr. Veysel Hoca’nın sahip olduğu özel hastane, maddi sıkıntılar sebebiyle iflasın eşiğine gelmiştir. Dizinin 1. bölümünü izleyin.

    09 Ekim 2014 Perşembe 13:04
  • Kaçak Son Bölüm İzle: 38. Bölüm

    Kaçak Son Bölüm İzle: 38. Bölüm

    Kaçak dizisinin 38. bölümünde, Ertan için artık hayat daha zor bir hal alır. Başlayacağı yeni hayatta onu zor günler beklerken geçmişi de peşini bırakmaz. Dizinin son bölümünü izleyin.

    01 Ekim 2014 Çarşamba 13:18
  • SİNEMA TV 2 Yayın Akışı 01 Ekim 2014

    SİNEMA TV 2 Yayın Akışı 01 Ekim 2014

    01.10.2014 tarihinde SİNEMA TV 2 kanalı yayın akışı, SİNEMA TV 2 kanalında 01.10.2014 Çarşamba günü yayında olacak programlar, SİNEMA TV 2 canlı yayınıyla seyret. SİNEMA TV 2 kanalını HD kalite canlı izle.

    01 Ekim 2014 Çarşamba 05:59
  • SİNEMA TV Yayın Akışı 01 Ekim 2014

    SİNEMA TV Yayın Akışı 01 Ekim 2014

    01.10.2014 tarihinde SİNEMA TV kanalı yayın akışı, SİNEMA TV kanalında 01.10.2014 Çarşamba günü yayında olacak programlar, SİNEMA TV canlı yayınıyla seyret. SİNEMA TV kanalını HD kalite canlı izle.

    01 Ekim 2014 Çarşamba 05:39
  • Unutma Beni Son Bölüm İzle 30 Eylül (1324. Bölüm)

    Unutma Beni Son Bölüm İzle 30 Eylül (1324. Bölüm)

    Unutma Beni'nin 30 Eylül'de yayınlanan 1325. bölümünde neler yaşandı? Unutma Beni'nin son bölümünü izleyin.

    30 Eylül 2014 Salı 18:24
  • Alın Yazım Son Bölüm İzle: 22. Bölüm

    Alın Yazım Son Bölüm İzle: 22. Bölüm

    Alın Yazım dizisinin 22. bölümünde, Feraye, Aysa ve Yiğit’i ayırmak için boş durmaz. Asya’nın Yiğit’e verdiği hediyeyi gören Feraye, Asya’ya yeni oyunlar oynar. Alın Yazım'ın son bölümünü izleyin.

    30 Eylül 2014 Salı 18:21
  • Ah Neriman Son Bölüm İzle: 2. Bölüm

    Ah Neriman Son Bölüm İzle: 2. Bölüm

    Ah Neriman dizisinin 2. bölümünde, iflas ettiklerini öğrenen Neriman, Fatih'in de ortadan kaybolduğunu fark ettiğinde büyük bir şok yaşar. Ah Neriman'ın son bölümünü izleyin.

    30 Eylül 2014 Salı 17:00
  • Kara Para Aşk Son Bölüm İzle (24 Eylül)

    Kara Para Aşk Son Bölüm İzle (24 Eylül)

    Kara Para Aşk'ın 17. bölümünde, Elif'in karşısına çıkıp onu affettiğini ölesiye sevdiğini itiraf eder. Elif'in bu itirafa tepkisi ne olacaktır? Tayyar'ın fevri davranıp hata yapmasını bekleyen Ömer bir yandan da Taner cinayetini çözmeye çalışır. Dizinin son bölümünü izleyin.

    24 Eylül 2014 Çarşamba 20:14
  • TRT 1 Canlı İzle. Seksenler Son Bölüm İzle (125. Bölüm)

    TRT 1 Canlı İzle. Seksenler Son Bölüm İzle (125. Bölüm)

    Seksenler'in 125. bölümünde, Şahin’in büyük teklifi ise, Elvan’ı şoka uğratır. Şahin, Elvan’la kaçıp evlenmek istemektedir. Dizinin yeni bölümünü TRT 1 canlı yayınıyla izleyin.

    23 Eylül 2014 Salı 19:06
  • Unutma Beni Son Bölüm İzle: 1319. Bölüm

    Unutma Beni Son Bölüm İzle: 1319. Bölüm

    Unutma Beni'nin 23 Eylül'de yayınlanan 1319. bölümünde neler yaşandı? Unutma Beni'nin son bölümünü izleyin.

    23 Eylül 2014 Salı 18:33
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle: 20. Bölüm

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle: 20. Bölüm

    O Hayat Benim'in yeni bölümünde, Efsun Mehmet Emir'den aldığı parayla altın almış ve bunu Nuran'la kömürlüğe gömerken Bahar tarafından yakalanmıştır... O Hayat Benim dizisinin son bölümünü izleyin.

    23 Eylül 2014 Salı 13:47
  • Ah Neriman 1. Bölüm İzle (İlk Bölüm Videosu)

    Ah Neriman 1. Bölüm İzle (İlk Bölüm Videosu)

    Yoksul bir hayattan gelmiş ancak geldiği yeri hiç inkar etmemiş bir kadının bolluk içindeki yaşamından sonra tekrar eski hayatına dönüş öyküsünü anlatan Ah Neriman’ın ilk bölümü dün akşam ekrana geldi. Dizinin 1. bölümü tamamını izleyin.

    23 Eylül 2014 Salı 13:18
  • Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle: 66. Bölüm

    Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle: 66. Bölüm

    Beni Böyle Sev'in 66. bölümünde, Melda Ömer’in tarafını tutarak Ayşem’i sinir eder. Karakola götürülen Zeyno çaresizlik içinde bir komploya kurban gittiğini anlatmaya çalışır. Nitekim Tahir’in ziyareti işin rengini değiştirir. Dizinin son bölümünü izleyin.

    22 Eylül 2014 Pazartesi 17:28
  • Medcezir Son Bölüm İzle: 40. Bölüm Video

    Medcezir Son Bölüm İzle: 40. Bölüm Video

    Medcezir dizisinin son bölümünde,Yaman Mira yüzünden, Mert Eylül yüzünden mutsuzdur. Bu duruma bir çare bulmak Sedef'le Gamze’ye düşer. Medcezir'in son bölümünü izleyin.

    19 Eylül 2014 Cuma 19:43
  • Hayat Ağacı 1. Bölüm İzle

    Hayat Ağacı 1. Bölüm İzle

    Yeni dizi ‘‘Hayat Ağacı’’, ilk bölümüyle 18 Eylül Perşembe 19.50’de TRT 1’de seyircisiyle buluştu. Hayat Ağacı dizisinini ilk bölümünü izleyin.

    19 Eylül 2014 Cuma 15:31
  • Kocamın Ailesi Son Bölüm İzle: 11. Bölüm

    Kocamın Ailesi Son Bölüm İzle: 11. Bölüm

    Kocamın Ailesi dizisinin 11. bölümünde, Hasret sona mı eriyor? Mukadder ve Tarık ilk kez birbirlerine ana oğul doya doya sarılıp, hasret giderirken, Ar apartmanını bebek heyecanı sarıyor. Dizinin son bölümünü izleyin.

    19 Eylül 2014 Cuma 14:50
  • Kurtlar Vadisi Pusu 231. Bölüm Fragmanı Ne Zaman Yayınlanacak?

    Kurtlar Vadisi Pusu 231. Bölüm Fragmanı Ne Zaman Yayınlanacak?

    Polat Alemdar, sömürgecilere karşı yeni bir düzen, yeni bir omurga öneriyor. Andy Garcia muhteşem performansıyla Amon’a bu sezonda tekrar hayat verecek... Kurtlar Vadisi Pusu'nıun yeni sezon ilk bölümü tamamını izleyin.

    19 Eylül 2014 Cuma 10:41
  • Kurtlar Vadisi Pusu 230. Yeni Bölüm İzle KVP Son Bölüm Tek Parça Video

    Kurtlar Vadisi Pusu 230. Yeni Bölüm İzle KVP Son Bölüm Tek Parça Video

    Polat Alemdar’ın hamlesi dünyada büyük ses getirirken, sömürgeci güçler yeni planlar içerisine girerek Polat’ı çıkmaza sokmaya çalışacaklar... Kurtlar Vadisi Pusu'nun yeni sezon ilk bölümü tamamını izleyin.

    19 Eylül 2014 Cuma 10:40
  • Kurtlar Vadisi Pusu 230. Bölüm İzle

    Kurtlar Vadisi Pusu 230. Bölüm İzle

    Polat Alemdar ve Amon’un yıllar önce yaptığı anlaşmanın bozulmasına, iki gücün karşı karşıya gelmesine sebep olacak mı?.. Kurtlar Vadisi Pusu'nıun 230. bölümünü izleyin.

    18 Eylül 2014 Perşembe 19:26
  • Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Sezon 230. Bölüm Kanal D Canlı Yayın

    Kurtlar Vadisi Pusu Yeni Sezon 230. Bölüm Kanal D Canlı Yayın

    “Kurtlar Vadisi Pusu” bu akşam 20:00'de Kanal D’de başlıyor. Kurtlar Vadisi Pusu'nun yeni sezon ilk bölümünde neler yaşanıyor? Kurtlar Vadisi Pusu'nın yeni sezon ilk bölümünü canlı izleyin.

    18 Eylül 2014 Perşembe 19:24
  • Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle: 65. Bölüm

    Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle: 65. Bölüm

    Beni Böyle Sev'in 65. bölümünde, Ayşem ve Ömer karşılarında polisi görünce şoke olur. Ayşem Zeyno’yu korumak için elinden geleni yapar. Ancak Ömer’in Zeyno ile ilgili şüpheleri vardır. Dizinin yeni bölümünü full hd kalitede izleyin..

    16 Eylül 2014 Salı 13:22
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle Yeni Sezon 20. Bölüm Video İzle

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle Yeni Sezon 20. Bölüm Video İzle

    Nuran’ın Efsun’dan ayrılmamak için her şeyi itiraf etmek istese de Efsun mani olur. Efsun başına gelenlerden Nuran’ı sorumlu tutar ve ana kız arasında büyük bir kavga kopar. O Hayat Benim dizisinin 20. bölümünü full hd kalitede izleyin.

    15 Eylül 2014 Pazartesi 17:10
  • Beni Affet Canlı İzle Star TV: 599. Bölüm

    Beni Affet Canlı İzle Star TV: 599. Bölüm

    Beni Affet dizisinin 599. bölümünde, kocasına kavuşacağı anı iple çeken Bahar kim olduklarını bilmediği fidyecilere paranın hazır olduğunu söyler. Beni Affet'in yeni bölümünü canlı izleyin.

    13 Eylül 2014 Cumartesi 13:44
  • Benim Adım Gültepe Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 2. Bölüm

    Benim Adım Gültepe Son Bölüm İzle Tek Parça HD: 2. Bölüm

    Benim Adım Gültepe dizisinin 2. bölümünde, Geceyi sokakta beraber geçiren Seyfi ve Fevzi, Komiser Yavuz’un çevirdiği kirli işlere tanık olurlar. Seyfi ve Fevzi bu durumu Eşref’e anlatmaya kara verir. Dizinin son bölümünü full hd kaltiede izleyin.

    11 Eylül 2014 Perşembe 15:09
  • Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle Yeni Sezon 64. Bölüm

    Beni Böyle Sev Son Bölüm İzle Yeni Sezon 64. Bölüm

    Beni Böyle Sev'in yeni sezon ilk bölümünde, Üniversitede yeni öğretim yılı başlamıştır. Yeni öğrencilerden Zeyno’nun yolu, peşindekilerden kaçarken sığındığı okulda Tolga’yla kesişir. Dizinin yeni bölümünü izleyin.

    09 Eylül 2014 Salı 09:11
  • O Hayat Benim Son Bölüm İzle Yeni Sezon 20. Bölüm Video İzle

    O Hayat Benim Son Bölüm İzle Yeni Sezon 20. Bölüm Video İzle

    Bahar nikah masasında Ateş’in kendisini hem de kardeşiyle aldattığını öğrenerek yıkılır... O Hayat Benim dizisinin yayınlanan son bölümünü full hd kalitede izleyin.

    08 Eylül 2014 Pazartesi 18:13
  • Benim Adım Gültepe İLK Bölüm İzle Tek Parça HD

    Benim Adım Gültepe İLK Bölüm İzle Tek Parça HD

    r. Okul müdürü ile başı derde giren Seyfi'nin imdadına son anda beklenmedik bir isim yetişir.. Benim Adım Gültepe, ilk bölümüyle Kanal D'de ekrana geliyor. Dizinin 1. bölümünü full hd kalitede izleyin.

    03 Eylül 2014 Çarşamba 17:11
  • Benim Adım Gültepe Canlı İzle Kanal D (1. Bölüm)

    Benim Adım Gültepe Canlı İzle Kanal D (1. Bölüm)

    Seyfi’nin asi tavırları okulda yine başına iş açmıştır. Aslında sorun eğitim değil, babasına, hatta hayata, yaşadığı semte olan öfkesidir.... Benim Adım Gültepe, ilk bölümüyle Kanal D'de ekrana geliyor.

    03 Eylül 2014 Çarşamba 16:54
  • Kaçak Gelinler 10. Bölüm Fragmanı İzle

    Kaçak Gelinler 10. Bölüm Fragmanı İzle

    Kaçak Gelinler'in 10. bölümünde, Perişan olan Seniha'ya destek olmaksa yine Müfit'e düşer. Şebnem'in olmadığı Moda'daki hayat kimseye eskisi gibi gelmeyecektir. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    26 Ağustos 2014 Salı 18:32
  • Ruhumun Aynası Son Bölüm İzle Tek Parça Full HD: 7. Bölüm

    Ruhumun Aynası Son Bölüm İzle Tek Parça Full HD: 7. Bölüm

    Ruhumun Aynası dizisinin 7. bölümünde, Ebru’yla ilgili dehşet verici haber, herkesi hastaneye sürükler. Hepsinin kafasındaki soru, kızın kurtulup kurtulamayacağıdır. Dizinin son bölümünü izleyin.

    22 Ağustos 2014 Cuma 19:01
  • Kaçak Gelinler Son Bölüm Full İzle HD Vİdeo: 10. Bölüm

    Kaçak Gelinler Son Bölüm Full İzle HD Vİdeo: 10. Bölüm

    Özgür, Almilla için rekabet edebilecek mi? Yaşanan olaylar Arda ve Selim'i yine Şebnem için karşıya karşıya getirir... Kaçak Gelinler dizisinin yeni bölümün full hd kalitede izleyin.

    12 Ağustos 2014 Salı 13:48
  • Kaçak Gelinler Son Bölüm İzle Tek Parça Star TV HD: 11. Bölüm

    Kaçak Gelinler Son Bölüm İzle Tek Parça Star TV HD: 11. Bölüm

    Kaçak Gelinler'in 12. bölüümünde, Selim’le yaşadığı yakınlaşma, Şebnem’in ani bir karar vermesine yardımcı olur. Şebnem oynadığı oyunun bedelini ağır bir şekilde öder. Kaçak Gelinler'in son bölümünü izleyin.

    09 Ağustos 2014 Cumartesi 09:01
  • Ruhumun Aynası 6. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Ruhumun Aynası 6. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Ruhumun Aynası dizisinin 6. bölümünde, Çetin sevinçten panikleyince taktik uzmanı Cengiz ve Erkan ikilisi yardımına yetişir. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    07 Ağustos 2014 Perşembe 16:59
  • Ruhumun Aynası Son Bölüm Fragmanı İzle: 6. Bölüm

    Ruhumun Aynası Son Bölüm Fragmanı İzle: 6. Bölüm

    Ruhumun Aynası dizisinin 6. bölümünde, Elçin mahalleye taşınma isteğini Bora’ya açınca sevgililer arasındaki gerginlik had safhaya ulaşır... Dizinin son bölüm fragmanını izleyin.

    07 Ağustos 2014 Perşembe 16:41
  • Ruhumun Aynası Son Bölüm İzle Tek Parça Full HD: 5. Bölüm

    Ruhumun Aynası Son Bölüm İzle Tek Parça Full HD: 5. Bölüm

    Ruhumun Aynası dizisinin 5. bölümünde, Elçin ile Kemal’in kalp çarpıntıları yakınlarının duyacağı kadar belirgindir artık. Kemal ve Bora silahları kuşanmış, Elçin’i kazanmak içn hamlelerine başlamıştır.

    06 Ağustos 2014 Çarşamba 17:21
  • Kaçak Gelinler Son Bölüm İzle Tek Parça Star TV HD: 11. Bölüm

    Kaçak Gelinler Son Bölüm İzle Tek Parça Star TV HD: 11. Bölüm

    Kaçak Gelinler'in 11. bölüümünde, Kızlar Şebnem’in düğününü engelleyebilecek mi? Arda Şebnem’in hafızasını kaybetmesini fırsat bilir. Kaçak Gelinler'in son bölümünü izleyin.

    02 Ağustos 2014 Cumartesi 19:03
  • Güneşi Beklerken Final Bölümünü İzle: 54. Bölüm

    Güneşi Beklerken Final Bölümünü İzle: 54. Bölüm

    Güneşi Beklerken'in son bölümünde Aksel, Melis’i de feci şekilde rezil eder. Melis ona gerçekleri açıklamaya çalışır ama inandıramaz. Dizinin final bölümünü full hd kalitede izleyin.

    31 Temmuz 2014 Perşembe 18:44
  • Ulan İstanbul Fragman: 7. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlanacak mı?

    Ulan İstanbul Fragman: 7. Yeni Bölüm Fragmanı Yayınlanacak mı?

    Ulan İstanbul dizisinin 7. bölümünde, Ekip, Bahadır’ın aklına gelen fikirle sıkıştıkları kapandan son anda kurtulur. Ancak Meltem’in durumunun belirsizliği çeteyi huzursuz eder. Dizinin yeni bölüm fragmanını izleyin.

    31 Temmuz 2014 Perşembe 18:24
  • Ulan İstanbul Son Bölüm İzle Full HD: 6. Bölüm

    Ulan İstanbul Son Bölüm İzle Full HD: 6. Bölüm

    Ulan İstanbul dizisinin 6. bölümünde, Ceyhun'dan Esteban soygunu ile ilgili robot resmin çizildiğini öğrenen Nevizadeler'in bütün huzuru kaçar. Ulan İstanbul dizisinin 5. bölümünü ful hd kalitede izleyin.

    31 Temmuz 2014 Perşembe 17:35
  • Ruhumun Aynası Son Bölüm İzle Tek Parça Full HD: 5. Bölüm

    Ruhumun Aynası Son Bölüm İzle Tek Parça Full HD: 5. Bölüm

    Ruhumun Aynası dizisinin 5. bölümünde, Elçin ile Kemal’in kalp çarpıntıları yakınlarının duyacağı kadar belirgindir artık. Kemal ve Bora silahları kuşanmış, Elçin’i kazanmak içn hamlelerine başlamıştır.

    31 Temmuz 2014 Perşembe 17:25
  • Ruhumun Aynası Fragman: 6. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Ruhumun Aynası Fragman: 6. Yeni Bölüm Fragmanı İzle

    Ruhumun Aynası dizisinin son bölümünde, rakibi karşısında afallayan Bora, incinmiş gururunu Arzu’yla onarma girişiminde bulunur... Dizinin son bölüm tekrarı ve yeni bölüm fragmanını izleyin.

    31 Temmuz 2014 Perşembe 17:25
  • Ulan İstanbul Son Bölüm İzle: 5. Bölüm

    Ulan İstanbul Son Bölüm İzle: 5. Bölüm

    Ulan İstanbul dizisinin 5. bölümünde, Ceyhun'dan Esteban soygunu ile ilgili robot resmin çizildiğini öğrenen Nevizadeler'in bütün huzuru kaçar. Ulan İstanbul dizisinin 5. bölümünü ful hd kalitede izleyin.

    22 Temmuz 2014 Salı 10:44
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
DİZİ - MAGAZİN
VİDEOLAR
FOTO GALERİLER
SON HABERLER
E-POSTA LİSTESİ